Beste Jaap,
De Nordmanndennen zijn zojuist bij mij toegekomen,
het zijn mooie boompjes en ik ben heeeel tevreden!!
nu nog planten
Nogmaals dank .
W.R.
27-09-2019, 22:19
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals dank!
Ralph
07-04-2018, 23:41
Veel dank voor je email met tips en advies dat ik zal volgen.
Is mooie kwaliteit plantgoed.
Bestel vaker bij u
Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.
Bedankt en tot volgende keer
E
De Nordmanndennen zijn zojuist bij mij toegekomen,
het zijn mooie boompjes en ik ben heeeel tevreden!!
nu nog planten
Nogmaals … read more
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more