Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.
Bert
07-01-2017, 14:15
"Bedankt voor de snelle service!! "
e
06-02-2020, 20:11
Beste: pakket is goed aangekomen, mooie plantjes
Bedankt en tot volgende keer
E
E.G
09-11-2016, 11:40
Erg mooie website. Het lukt prima.
P.B.
30-09-2017, 22:07
Mooi plantgoed. Bedankt.
E.M
17-04-2018, 20:53
Geweldig bedankt voor de vlugge en correcte afhandeling van mijn bestelling kerstboompjes!!
W.R.
27-09-2019, 22:19
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals dank!
N.H
06-10-2017, 22:34
Beste Jaap,
Het plantgoed is vandaag in prima conditie aangekomen.
Mooie boompjes en groter dan verwacht.
Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.
Bedankt en tot volgende keer
E
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Het plantgoed is vandaag in prima conditie aangekomen.
Mooie boompjes en groter dan verwacht.
Bedankt voor de correcte en snelle … read more