Beste: pakket is goed aangekomen, mooie plantjes
Bedankt en tot volgende keer
E
Ralph
07-04-2018, 23:41
Veel dank voor je email met tips en advies dat ik zal volgen.
Bert
07-01-2017, 14:15
"Bedankt voor de snelle service!! "
W.R.
27-09-2019, 22:19
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals dank!
E.G
09-11-2016, 11:40
Erg mooie website. Het lukt prima.
w
04-04-2019, 19:57
Nogmaals dank voor de info, top service vanuit jullie kant!
E.M
17-04-2018, 20:53
Geweldig bedankt voor de vlugge en correcte afhandeling van mijn bestelling kerstboompjes!!
s.h
14-09-2019, 15:33
Hi Jaap,Super, heel erg bedankt voor jullie goede service! De boompjes zijn super goed ontvangen door onze klanten!
m
10-01-2019, 18:58
Hallo Jaap,
Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.
Bedankt en tot volgende keer
E
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.