Jaap, de boompjes zijn binnen. Zien er keurig uit. Ik heb ze buitengezet. Bedankt.
P.B.
30-09-2017, 22:07
Mooi plantgoed. Bedankt.
Ralph
07-04-2018, 23:41
Veel dank voor je email met tips en advies dat ik zal volgen.
J.G
12-03-2017, 12:39
"Heel mooi plantgoed. Dank voor uw vlotte en correcte service.Ik ben er blij mee."
W.R.
27-09-2019, 22:19
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals dank!
s.h
14-09-2019, 15:33
Hi Jaap,Super, heel erg bedankt voor jullie goede service! De boompjes zijn super goed ontvangen door onze klanten!
Jan
07-04-2016, 18:39
Bedankt voor de service !!
Bert
07-01-2017, 14:15
"Bedankt voor de snelle service!! "
AGJ
07-02-2016, 14:32
Prima aangekomen en bedankt voor het "toetje"!
Tot de volgende sessie!
m
10-01-2019, 18:58
Hallo Jaap,
Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Tot de volgende sessie!
Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.