Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals dank!
E.G
09-11-2016, 11:40
Erg mooie website. Het lukt prima.
E.M
17-04-2018, 20:53
Geweldig bedankt voor de vlugge en correcte afhandeling van mijn bestelling kerstboompjes!!
V/D G
25-10-2015, 14:37
Jaap, de boompjes zijn binnen. Zien er keurig uit. Ik heb ze buitengezet. Bedankt.
m
10-01-2019, 18:58
Hallo Jaap,
Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.
J.R
20-11-2016, 14:42
Ze zijn prima aangekomen en staan in de grond.
w
04-04-2019, 19:57
Nogmaals dank voor de info, top service vanuit jullie kant!
e
06-02-2020, 20:11
Beste: pakket is goed aangekomen, mooie plantjes
Bedankt en tot volgende keer
E
N.H
06-10-2017, 22:34
Beste Jaap,
Het plantgoed is vandaag in prima conditie aangekomen.
Mooie boompjes en groter dan verwacht.
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.
Bedankt en tot volgende keer
E
Het plantgoed is vandaag in prima conditie aangekomen.
Mooie boompjes en groter dan verwacht.
Bedankt voor de correcte en snelle … read more