Beste Jaap,
De Nordmanndennen zijn zojuist bij mij toegekomen,
het zijn mooie boompjes en ik ben heeeel tevreden!!
nu nog planten
Nogmaals dank .
E.G
09-11-2016, 11:40
Erg mooie website. Het lukt prima.
E.M
17-04-2018, 20:53
Geweldig bedankt voor de vlugge en correcte afhandeling van mijn bestelling kerstboompjes!!
AGJ
07-02-2016, 14:32
Prima aangekomen en bedankt voor het "toetje"!
Tot de volgende sessie!
s.h
14-09-2019, 15:33
Hi Jaap,Super, heel erg bedankt voor jullie goede service! De boompjes zijn super goed ontvangen door onze klanten!
m
10-01-2019, 18:58
Hallo Jaap,
Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.
P.B.
30-09-2017, 22:07
Mooi plantgoed. Bedankt.
W.R.
27-09-2019, 22:19
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals dank!
Ralph
07-04-2018, 23:41
Veel dank voor je email met tips en advies dat ik zal volgen.
w
04-04-2019, 19:57
Nogmaals dank voor de info, top service vanuit jullie kant!
De Nordmanndennen zijn zojuist bij mij toegekomen,
het zijn mooie boompjes en ik ben heeeel tevreden!!
nu nog planten
Nogmaals … read more
Tot de volgende sessie!
Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more