Nogmaals dank voor de info, top service vanuit jullie kant!
W.R.
27-09-2019, 22:19
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals dank!
J.G
12-03-2017, 12:39
"Heel mooi plantgoed. Dank voor uw vlotte en correcte service.Ik ben er blij mee."
e
06-02-2020, 20:11
Beste: pakket is goed aangekomen, mooie plantjes
Bedankt en tot volgende keer
E
Bert
07-01-2017, 14:15
"Bedankt voor de snelle service!! "
m
10-01-2019, 18:58
Hallo Jaap,
Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.
Familie M.
07-01-2017, 14:37
Het plantgoed arriveerde vrijdag om 14.00 uur in uitstekende staat. Hulde en dank voor de service!
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Bedankt en tot volgende keer
E
Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.