Nogmaals dank voor de info, top service vanuit jullie kant!
T.W
03-09-2015, 15:36
Dank u voor uw reactie en suggestie
m
10-01-2019, 18:58
Hallo Jaap,
Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.
M.V.
16-04-2021, 22:19
Bedankt!
Is mooie kwaliteit plantgoed.
Bestel vaker bij u
e
06-02-2020, 20:11
Beste: pakket is goed aangekomen, mooie plantjes
Bedankt en tot volgende keer
E
E.M
17-04-2018, 20:53
Geweldig bedankt voor de vlugge en correcte afhandeling van mijn bestelling kerstboompjes!!
V/D G
25-10-2015, 14:37
Jaap, de boompjes zijn binnen. Zien er keurig uit. Ik heb ze buitengezet. Bedankt.
W.R.
27-09-2019, 22:19
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals dank!
Jan
07-04-2016, 18:39
Bedankt voor de service !!
c
15-10-2020, 22:02
Beste Jaap,
De Nordmanndennen zijn zojuist bij mij toegekomen,
het zijn mooie boompjes en ik ben heeeel tevreden!!
nu nog planten
Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.
Is mooie kwaliteit plantgoed.
Bestel vaker bij u
Bedankt en tot volgende keer
E
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
De Nordmanndennen zijn zojuist bij mij toegekomen,
het zijn mooie boompjes en ik ben heeeel tevreden!!
nu nog planten
Nogmaals … read more