Bedankt!
Is mooie kwaliteit plantgoed.
Bestel vaker bij u
T.W
03-09-2015, 15:36
Dank u voor uw reactie en suggestie
Jan
07-04-2016, 18:39
Bedankt voor de service !!
e
06-02-2020, 20:11
Beste: pakket is goed aangekomen, mooie plantjes
Bedankt en tot volgende keer
E
W.R.
27-09-2019, 22:19
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals dank!
E.G
09-11-2016, 11:40
Erg mooie website. Het lukt prima.
c
15-10-2020, 22:02
Beste Jaap,
De Nordmanndennen zijn zojuist bij mij toegekomen,
het zijn mooie boompjes en ik ben heeeel tevreden!!
nu nog planten
Is mooie kwaliteit plantgoed.
Bestel vaker bij u
Bedankt en tot volgende keer
E
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
De Nordmanndennen zijn zojuist bij mij toegekomen,
het zijn mooie boompjes en ik ben heeeel tevreden!!
nu nog planten
Nogmaals … read more