Nogmaals dank voor de info, top service vanuit jullie kant!
Jan
07-04-2016, 18:39
Bedankt voor de service !!
J.G
12-03-2017, 12:39
"Heel mooi plantgoed. Dank voor uw vlotte en correcte service.Ik ben er blij mee."
E.M
17-04-2018, 20:53
Geweldig bedankt voor de vlugge en correcte afhandeling van mijn bestelling kerstboompjes!!
T.W
03-09-2015, 15:36
Dank u voor uw reactie en suggestie
V/D G
25-10-2015, 14:37
Jaap, de boompjes zijn binnen. Zien er keurig uit. Ik heb ze buitengezet. Bedankt.
M.V.
16-04-2021, 22:19
Bedankt!
Is mooie kwaliteit plantgoed.
Bestel vaker bij u
W.R.
27-09-2019, 22:19
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals dank!
m
10-01-2019, 18:58
Hallo Jaap,
Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.
N.H
06-10-2017, 22:34
Beste Jaap,
Het plantgoed is vandaag in prima conditie aangekomen.
Mooie boompjes en groter dan verwacht.
Is mooie kwaliteit plantgoed.
Bestel vaker bij u
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Gisterenochtend de Nordmannen al binnen gekregen. Het zijn prachtige grote boompjes met een zeer goed wortelstelsel.
Het plantgoed is vandaag in prima conditie aangekomen.
Mooie boompjes en groter dan verwacht.
Bedankt voor de correcte en snelle … read more