Jaap, de boompjes zijn binnen. Zien er keurig uit. Ik heb ze buitengezet. Bedankt.
E.G
09-11-2016, 11:40
Erg mooie website. Het lukt prima.
Ralph
07-04-2018, 23:41
Veel dank voor je email met tips en advies dat ik zal volgen.
W.R.
27-09-2019, 22:19
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
Beste Jaap,
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals dank!
P.B.
30-09-2017, 22:07
Mooi plantgoed. Bedankt.
w
04-04-2019, 19:57
Nogmaals dank voor de info, top service vanuit jullie kant!
Jan
07-04-2016, 18:39
Bedankt voor de service !!
Bert
07-01-2017, 14:15
"Bedankt voor de snelle service!! "
c
15-10-2020, 22:02
Beste Jaap,
De Nordmanndennen zijn zojuist bij mij toegekomen,
het zijn mooie boompjes en ik ben heeeel tevreden!!
nu nog planten
Ik heb alles in goede orde ontvangen afgelopen vrijdag. Prima plantgoed! Ze zijn inmiddels ook geplant. Nu nog even groeien.
Nogmaals … read more
De Nordmanndennen zijn zojuist bij mij toegekomen,
het zijn mooie boompjes en ik ben heeeel tevreden!!
nu nog planten
Nogmaals … read more
Tot de volgende sessie!